dijous, 7 d’agost del 2008

Recull d'apunts sobre El Punt

Abans d'obrir aquest bloc temàtic, en el meu bloc personal hi havia una categoria d'apunts sobre el diari. Per tant, què millor que per començar en deixem constància d'un estracte...

Vaig començar explicant extensament la nova categoria. El Punt dels dilluns acostuma a ser dels bons -tot i no tenir algunes edicions, com la de Vallès Occidental-. Més tard vaig pregunta com us agradaria que fos El Punt ideal. I, aquestes en van ser les respostes (molt interessants), i que vaig passar al Consell Editorial.

El Punt va adquirir El Pati de l'Alt Camp. Hi ha hagut periodistes del diari que s'han passat a la cmpetència. M'he fet ressó de més opinions per aconseguir en diari cada dia millor. Altres diaris han seguit les passes d'El Punt i han creat Consells Editorials amb algunes similituds a les del nostre diari. També em vaig fer ressó d'algun aspecte que afectava a la plantilla del diari.

Una de les seccions que cal millorar més i per la q ual el diari hauria d'apostar fort -dins del què sigui possible- és "Europa-Món". I, més aportacions per a aconseguir El Punt ideal.

No han faltat alguns premis pel Grup El Punt.

I, alguna discussió hi ha hagut, sempre per millorar el devenir del diari. Aquest cop li va tocar al tema de si posar fotos de l'articulista és bo o no. I, més opinions per millorar el diari.

Aquí, una entrevista a Ferran Espada, director d' El Punt Barcelona. El diari ja forma part de Viquipèdia.

El diari va fent petits canvis, com aquest al setmanari Presència. I, aquest. Tribuna Catalana publicava una crònica sobre l'evolució del Grup Comit.

Tot i no estar present (encara) d'una forma clara a la xarxa, el diari ha apostat per algun aspecte d'informació en temps real, com en el cas de les el eccions. I, més canvis a Presència. Fins i tot ha estat notícia que El Punt s'interessava per l'AVUI.

Una de les apostes que m'agraden són les de reportatges per capítols.

I, un altre premi pel setmanari Presència. I, també hi ha hagut temps per crear algun joc (a la catalana). I, per parlar dels beneficis del diari. I, per ser conseqüents en la defensa de la llengua propia.

I, per acabar, hi ha hagut un punt i a part al meu bloc personal i ha nascut aquest nou projecte temàtic.

A partir d'aquí, el temps dirà...